Inspiration


Just nu sitter jag och planerar för kommande inlägg och tutorials! För lite extra inspiration letade jag fram min slitna (halvt trasiga) gamla mapp som är fylld med teckningar från 90-talet! I mappen hittade jag också en anteckning från senhösten i år, då jag var på väg att starta bloggen! Mer inspiration! Big scarfs, blinding hats and a warm cup of mint tea at the café on my corner. Introducing myself in the swedish pre-fall with all that is dear to me. Fashion, beauty and a hint of color all mixed in a Kiehl’s box, wrapped in Chanel paper. You’re invited to my archive and from now on we’ll mix it through the seasons!


Nu ska jag återgå till mer inspirationssökande med min tekopp, penna och papper! Vart hittar ni er inspiration?


Comment


Name:
Remember me?

Mail: (will not be displayed)

Website/blog:


Trackback
RSS 2.0