Get styled!

______________________________________________________________________________________

                                               MIN PORTFOLIO


                                                                                                                                                          








Styling och makeup är ett av mina största intressen och även om jag inte tagit det där efterlängtade diplomet än så har jag en lång erfarenhet och kunskap inom skönhet, hud och hår och jag bara älskar att hålla på med det!  Sedan tonåren och oavsett vart jag bott i världen så har jag alltid varit den som fixat vänner, vänners vänner och nyfikna andra för utgång eller bara for fun! Ibland har jag stylat vänner hemma hos mig mitt i natten, i rent inspirationsflöde. Tusentals klädbyten med kameran i högsta hugg då klockan slår 02.00! (Sofi.. när kom du hem egentligen?)

För dig som drömmer om ett yrke inom denna bransch så vad du än gör – ge inte upp! Det är för roligt för att avstå ifrån! Jag tror banne mig att jag ska skriva lite tips till alla som vill veta mer om detta område! Håll utkik här på bloggen!

Ps. ett stort tack till mina fantastiska modeller Mathilde, Nina och Sofi!

Comment
Postat av: Sofi

Bra bilder:)Och tror inte det är du som ska tacka oss. Det är nog vi som ska tacka dig:)

2010-10-28 @ 14:52:44
Postat av: Ninnen

Håller helt med föregående talare! Mighty fine! =)

2010-10-31 @ 19:47:12


Name:
Remember me?

Mail: (will not be displayed)

Website/blog:


Trackback
RSS 2.0