Första intrycket…

Någon sa till mig nångång att vi gör oss en uppfattning av en människa på mindre än 30 sekunder. Trettio sekunder att stanna upp eller gå vidare, klicka sig vidare eller klicka sig bort. Jag vet inte riktigt hur det ligger till med det där men det jag vet är att om du (som jag) är intresserad av allt inom mode, skönhet och the arts så ska du läsa vidare. Här kommer en liten teaser av det du kommer få ta del av här på 

                                         Zandra’s ARCHIVE!


   

                                                  Mode
500
                                                                              fashiongonerogue.com 

Arkivet kommer kontinuerligt att uppdateras och fyllas på med bilder och nytt från modevärlden. Du kommer att få ta del av allt från vad marknaden har att erbjuda - för olika plånböcker, få ”hemliga” tips om vart du hittar den där one-of-a-kind accessoaren till hur du fixar en basgarderob med det lilla extra!
                                                
                                                Skönhet


I avsnitten om skönhet, hud och hår kommer jag t.ex. att lägga upp tutorials på hur du lägger en perfekt makeupbas för din hudtyp, hur du fixar en enkel och snygg håruppsättning som funkar både vardag som fest samt ett otal produkttips!
 
                                                The Arts

   "Fashionista" i akryl. Från höstutställningen 2010 på Galleri CJ, Västervik.

Konst och musik har jag alltid sysslat med på ett eller annat sätt och är en stor del av min vardag. Så därför kommer det då och då att poppa upp ”Smakprov” i arkivet för er att ta del av! ”...dela med sig eller snåla…” går ju låten, så om jag kommer över något av värde så ska jag dela med mig av konstskatten!


Countdown. Mer än 30 sekunder har nu gått och jag väntar med spänning på nästa möte! Hänger ni på?

Exclusive: "We are family.." Boys & Girls of New York Fashion Week SS2011                           

                           Välkommen in till Zandra's ARCHIVE!


Comment
Postat av: Mathilde

Congrats sweetie, can't wait to read more! especially your beauty posts, you always have good advices! And I want one of your paintings!

2010-10-25 @ 20:37:36
URL: http://www.lavieenblonde.fr


Name:
Remember me?

Mail: (will not be displayed)

Website/blog:


Trackback
RSS 2.0