Färgklickar..


                                                                                                Tavla privat.

En butikschef, tillika konstintresserad inredare, sa till mig för ett tag sedan att det är konsten (till viss del även möblerna) som bör utgöra grunden i ett hem. Ljuslyktor, dukar och de rätta plädarna kommer i sinom tid. Ge först liv åt de tomma väggarna i ditt hem med de små och stora färgklickarna, konst!


För lite inspiration i höstmörkret kommer här några bilder från utställningen som jag, min mamma med flera konstnärer från Västervik hade nu i oktober.



                                           Sommaren 2010,
akryl.

                                                                                                                                                       
                                                   Tellus,
akryl.


                                                 Blomma, akryl.

                                                                                                              Såld.

                                Fashionista, i akryl.

                                                                                 Såld.

För ytterligare information om tavlorna eller utställningen kontakta mig på [email protected]


Vad gör ni för att pigga upp er i höstmörkret?

 

 

 


Comment
Postat av: Sofi

Gilla gilla gilla:) <3

2010-10-25 @ 20:47:17
Postat av: josefn

2010-10-25 @ 20:59:51
Postat av: Josefine

Vilka superfina tavlor! Jag ville såklart mest ha de som redan va sålda... Jättefin sida! Puss

2010-10-25 @ 21:02:27
Postat av: Josefine

Såklart ville jag ha de tavlor som redan va sålda...Typiskt! Jättefin sida! Puss

2010-10-25 @ 21:07:31
Postat av: Therese

Proffsig blogg,Zandra:-) och jättefina tavlor! Puss

2010-10-25 @ 22:17:17


Name:
Remember me?

Mail: (will not be displayed)

Website/blog:


Trackback
RSS 2.0